Інфраструктура, Новини

В Ковелі Укрзалізниця почне будувати стаціонарну тягову підстанцію

На станції Ковель незабаром розпочнеться будівництво стаціонарної тягової підстанції. Про це під час робочої поїздки Львівською залізницею повідомив в.о. голови правління АТ «Укрзалізниця» Іван Юрик. Він уточнив – проєктні роботи вже закінчилися, тож найближчим часом буде підписана угода на проведення держекспертизи цього об’єкта.

«Незабаром дамо старт будівництву стаціонарної тягової підстанції Ковель, яка згодом має замінити тут пересувну. Це важливий об’єкт на стратегічному вантажному напрямку на майже 100-кілометровій дільниці Ковель — Ізов — Держкордон, яку ми електрифікуємо. Підстанція забезпечуватиме живлення пристроїв контактної мережі та інших пристроїв об’єктів на станції», — зазначив Іван Юрик.

Згідно з проєктом електрифікації напрямку Ковель — Ізов — Держкордон ще одну тягову підстанцію буде збудовано на станції Володимир-Волинський.

Нагадаємо, з 1 квітня Укрзалізниця розпочала цьогорічний сезон колійних робіт. Планується провести реконструкцію та капітальний ремонт майже 400 км колій та ще 800 км оновити середнім ремонтом. Разом з цим компаніяпочала два масштабні інфраструктурні проєкти з електрифікації напрямків Долинська — Миколаїв — Колосівка та Ковель — Ізов — Держкордон. Причому останній проєкт заплановано реалізовувати за власні кошти та закінчити вже цього року.

Раніше УЗ оголосила тендер щодо здійснення технагляду за роботами з електрифікації маршруту Ковель-Ізов.  Також Перевізник оголосив торги щодо реконструкції сигналізації на цій же ділянці.

Довідково: Електрифікація напрямку Ковель — Ізов — Держкордон експлуатаційною довжиною 94 км дозволить вийти на новий рівень в експортних вантажних перевезеннях. Зокрема, це дасть змогу збільшити вагу вантажних поїздів з 4,6 до 5,5 тис. тонн, підвищити пропускну спроможність дільниці та скоротити строки доставки вантажів. Також це дозволить вивільнити за рахунок електротяги 10 магістральних тепловозів, суттєво зменшить викиди продуктів згоряння в атмосферу (12 тис. т/рік) та на 136,4 млн грн в рік зменшити експлуатаційні витрати.

Читайте також