У листопаді 2020 року обіг вантажних вагонів скоротився до 7,9 доби проти 10,3 доби роком раніше. Про це свідчать дані об’єднання підприємств «Укрметалургпром».
Так, за їхньою інформацією, середній обіг вагона за 2020 рік був найменшим з 2014 року. Цьому сприяли як об’єктивні фактори 2020 року (зменшення пасажиропотоку) так і скорочення дефіциту локомотивів. На практиці середній термін доставки рудних вантажів у морські порти зараз становить 1,2 доби.
В об’єднанні зазначають, що ще тільки рік тому, цей показник був значно вищим, адже потяги з вантажем у дорозі могли досить тривалий час просто простоювати на коліях, що призводило до збільшення терміну доставки.
“На сьогодні термін доставки став прогнозованим, що повертає Укрзалізниці конкурентні переваги на ринку перевезень. Укрметалургпром підтримує фокус нового менеджменту Укрзалізниці на відновлення локомотивів та інвестиції в інфраструктуру, адже це матиме позитивний вплив на організацію перевезень”,- сказано в повідомленні.
Зауважимо, раніше про покращення залізничної логістики заявляли в Українській зерновій асоціації.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики











