В Укрзалізниці заявили, що планують провести повне оновлення залізничного приміського сполучення з Києвом і створити якісне приміське залізничне сполучення київського регіону зі столицею. Міська електричка має стати його частиною. У 2012 році на баланс комунального підприємства «Київпастранс» для міської електрички було передано 10 електропоїздів.
«Ситуація критична. Сьогодні, наприклад, через незадовільний стан поїздів дев’ять рейсів міської електрички було скасовано. Ми пропонуємо Київпастрансу повернути нам ці поїзди та виділити на їхнє відновлення 500 млн грн, 50 млн грн на кожний. Цих коштів буде достатньо, щоб здійснити капітальний ремонт з подовженням терміну експлуатації цього рухомого складу. Крім того, фактично це ті кошти, які місто витрачає щороку на утримання цих поїздів. Подальші витрати та організацію роботи ми беремо на себе», — повідомив директор регіональної філії «Південно-Західна залізниця» Роман Веприцький.
Він також розповів, що проект Kyiv City Express Укрзалізниця планує реалізувати впродовж 2019-2021 років.
«Це не будівництво нової залізничної мережі, а модернізація тієї , що існує, та зручне поєднання між собою маршрутів. Загальна довжина проекту буде 343 км, що з’єднає між собою 46 залізничних станції Київського регіону. Зокрема це броварський, білоцерківський, трипільський та бориспільський напрямки, що будуть з’єднані міською електричкою. Тож мешканці міст-сателітів Києва, приїхавши до столиці, зможуть швидко дістатися місця роботи або ж навчання», — додав директор філії.
За попередніми підрахунками, завдяки такій організації залізничного сполучення Укрзалізниця зможе щодня перевозити 80 тис. пасажирів на день або ж близько 20 млн пасажирів на рік. Вартість цього проекту наразі становить кілька мільярдів гривень.
«Це має бути проект із фінансуванням з бюджету Києва та міст-сателітів столиці. Ми успішно запустили бориспільський експрес і розуміємо, що є нагальна потреба повного якісного оновлення приміського сполучення Київського вузла», — додають у компанії.
Нагадаємо, рух міської електрички в Києві було відкрито в серпні 2009 року, з жовтня 2011 року запущено рух кільцевим маршрутом протяжністю 50,8 км. Щодня електричка перевозить близько 50,5 тис. пасажирів.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики