Новини, Укрзалізниця

В УЗ пояснили, чому не вдалося реалізувати брухт на аукціонах

В АТ «Укрзалізниця» розповіли про основну причину невдалих аукціонів з реалізації брухту на аукціонах в ЕТС «Прозорро.Продажі». Про це пише Rail.insider із посиланням на інформацію товариства.

У товаристві зауважили, що у квітні Укрзалізниця після півторарічної паузи отримала змогу реалізовувати брухт на торгах в ЕТС «Прозорро.Продажі».

Перед оголошенням перших аукціонів компанія провела зустріч із ринком, в якій взяли участь понад 30 компаній. Після консультацій Укрзалізниця врахувала побажання бізнесу та перейшла на оновлений ДСТУ, скоротила кількість точок відвантаження і встановила єдину вартість навантаження у вагон для всіх партій брухту.

Під час зустрічей із представниками ринку компанії висловлювали готовність брати участь в аукціонах. Проте вже перші торги з продажу 12 тис. т брухту не відбулися: на частину лотів не було подано жодної заявки, а на інші — з’явився лише один учасник.

«Однією з основних причин низької активності є потенційне запровадження ліцензування та квотування експорту брухту чорних металів. Згідно з проєктом рішення, на 2025 рік пропонується встановити нульову квоту на експорт, що суттєво впливає на очікування ринку та стримує компанії від участі в торгах. Важливо, що процес погодження цього документа збігся у часі з відновленням продажу брухту з боку Укрзалізниці», — наголосили у товаристві.

Додається, що Укрзалізниця залишається відкритою до діалогу з ринком і закликає не впроваджувати нульову квоту на експорт брухту.

Як повідомлялося раніше, Укрзалізниця скасувала всі аукціони з продажу брухту на 87,3 млн грн.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також