В АТ «Укрзалізниця» розглядають поширення ініціативи щодо «маршрутизації» на порожні вагони. Про це йшлося під час засідання Експортного офісу при УЗ 14 листопада.
У ході наради порушувалося питання щодо «маршрутизації» порожніх вагонів. Представники АТ «Укрзалізниця» зауважили, що наразі порожні вагони не підпадають під «маршрутизацію». Проте у компанії обговорювали цей варіант. Ускладнює ситуацію те, що для накопичення маршрутів порожніх вагонів будуть використовувати передусім припортові станції, які наразі і так завантажені. Тож в УЗ побоюються, що запровадження новації може негативно вплинути на рух вагонів із вантажами у бік портів.
Наразі вирішено зачекати на результати пілотного проєкту щодо маршрутизації перевезення вантажів, а тоді повернутися до пошуку оптимального варіанту.
Як додав заступник директора департаменту технології перевезень та комерційної роботи УЗ Валерій Ткачов, ініціатива щодо маршрутизації перевезень вантажів зацікавила бізнес. Так, уже 28 компаній уклали додаткові угоди з товариством. Ще 40 компаній звернулися до компанії з проханням збільшити безкоштовний час накопичення вагонів для подальшого формування маршрутних поїздів.
Раніше повідомлялося, що майже 10 компаній укладають додаткові угоди з УЗ щодо маршрутизації перевезень.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики