Уже декілька років триває робота над розробкою залізничного маршруту з Європи до Китаю через Україну і Грузію. Директор операційний АТ «Укрзалізниця» Вячеслав Єрьомін в інтерв’ю виданню Магістраль розповів, що проблема, яку треба вирішувати на цьому напрямку, — переправляння вантажів через Чорне море. За словами Єрьоміна, використання для цього поромів не дає бажаного результату. Такі послуги є достатньо дорогими, що знижує конкурентність цього маршруту. До того ж час оборот рухомого складу на шляху до Китаю дуже значний, і ніхто не хоче на кілька тижнів «розлучатися» зі своїми платформами.
«Тому зараз разом із Грузинськими залізницями ми активно працюємо над тим, щоб організувати переправляння вантажів через Чорне море за допомогою фідерних суден, які перевозять лише контейнери. Цей варіант дає можливість значно зменшити вартість транспортування, і до того ж рухомий склад, який доставляє контейнери в порт, залишається в Україні»- зазначив Єрьомін
В УЗ висловили сподівання, що найближчим часом їм вдасться переконати судновласників у перспективності цього напрямку і все ж таки організувати регулярний рух цим маршрутом.
Нагадаємо, що в червні АТ «Укрзалізниця» досягла попередніх домовленостей про організацію кількох нових міжнародних контейнерних поїздів.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики