Новини, Перевезення, Укрзалізниця

Із 30 листопада діє конвенція на транзит до Польщі: три можливі причини

АТ «Укрзалізниця» з 30 листопада ввело обмеження на невизначений термін на перевезення вантажів та порожніх вагонів, що прямують транзитом через територію України до Польщі та зворотно. Офіційно причина заборони не повідомляється, проте є три неофіційні версії, пише Rail.insider. 

Імовірною причиною, як повідомили джерела Rail.insider, є проведення робіт, пов’язаних з електрифікацією лінії Ковель—Ізов, що межує з кордоном між Україною та Польщею. Наразі ці роботи перебувають в активній фазі.

Інша версія — велика кількість покинутих поїздів та масштабні ремонти колії. Зокрема, роботи у листопаді тривали на перегоні Здолбунів—Озеряни.

Крім того, на Telegram-каналі «Трансмиссия» озвучена версія щодо введення конвенції задля «вивільнення потужностей» для транспортування вугілля. «Зараз Укрзалізниця з РФ до Польщі щомісяця транспортує транзитом приблизно 500 тис. т вантажу, переважно залізної руди. Забороною на транзит Камишін (голова правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Камишін, — ред.) хоче «вивільнити потужності», необхідні для вивезення імпортного вугілля з портів для ТЕЦ», — наголошується у дописі.

Як повідомлялося, з 1 грудня УЗ також вводить конвенцію на перевезення фітингових платформ до Казахстану.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також