Генеральний директор Федерації роботодавців транспорту Володимир Гусак зазначив, що підтримує концепцію реформування УЗ з погляду створення вільної конкуренції, лібералізації ринку залізничних перевезень та запуску Комісії з питань регулювання транспорту. Про це він зазначив у інтерв’ю Gmk Сenter.
За словами гендиректора ФРТ, за нинішньої концепції реформування Укрзалізниці конкуренція на ринку не буде досягнута.
“Натомість отримаємо три маленькі монополії замість однієї великої. Отож пропозиція ФРТУ – розділити Укрзалізницю щонайменше на 8 компаній:
- один оператор, який володітиме інфраструктурою (це природна монополія);
- мінімум два оператори з управління локомотивами, що зараз належать Укрзалізниці (тут важливо одразу ж добитися максимальної конкуренції);
- мінімум два оператори для оперування та володіння вантажними вагонами, які є на балансі Укрзалізниці;
- мінімум дві компанії, що займатимуться ремонтом вагонів та локомотивів;
- одна компанія, що буде займатись пасажирськими перевезеннями”.
Нагадаємо, що розділення Укрзалізниці на три компанії планують завершити до 2022 року.
[democracy id=”18″]
Дякуємо за відповідь!
Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики