Новини, Рухомий склад

Євразійська економічна комісія тимчасово зупинила антидемпінгові мита на українські колеса

Євразійська економічна комісія (ЄЕК) тимчасово зупинила дію антидемпінгових митних тарифів на українські сталеві суцільнокатані колеса в розмірі 34,22%. Про це йдеться в повідомленні на сайті комісії.

«Призупинено дію антидемпінгового мита на сталеві суцільнокатані колеса (мито діє в розмірі 34,22% від митної вартості) з України, що ввозяться на митну територію ЄАЕС(Євразійського економічного союзу – ред.). Такий захід вводиться в рамках проведення повторного розслідування, яке розпочато Департаментом захисту внутрішнього ринку ЄЕК 13 червня нинішнього року. Рішення вступає в силу через 30 днів після опублікування і діє до 1 червня 2020 року включно» – зазначили в ЄЕК.

Також на сайті зазначається, що колегія ЄЕК рекомендувала країнам Союзу вжити додаткових заходів щодо захисту ринку ЄАЕС від «неналежної і небезпечної продукції, що ввозиться з третіх країн».

Нагадаємо, що в червні Євразійська економічна комісія почала повторне антидемпінгове розслідування щодо сталевих суцільнокатаних коліс, що ввозяться на територію Євразійського Економічного союзу (ЄАЕС)  з України.  Ініціаторами повторного розслідування виступили ВАТ «БелАЗ» і національна залізнична компанія «Казахстан Темір Жоли» (КТЖ). Компанії вимагали від Євразійської енергетичної комісії знизити мита на українські залізничні колеса

БелАЗ і Казахстанські залізничники  просять переглянути існуюче антидемпінгове мито на українські залізничні колеса, яке становить 34,22% від митної вартості, і пропонують призупинити на період проведення повторного розслідування дію антидемпінгових заходів.

Відзначимо, що суцільнокатані колеса потрібні і Україні, але  єдиний завод у країні, який їх виробляє (КП “Інтерпайп”)  не забезпечує потреб ринку України повною мірою і  ставить у пріоритет свою присутність на ринку СНД і, зокрема, ринку суцільнокату в Росії. Наші журналісти спробували розібратися чому колесо в дефіциті і постійно дорожчає. Читайте про це в матеріалі: Без аргументів, або чому дорожчає українське колесо?

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також