Євразійська економічна комісія (ЄЕК) тимчасово зупинила дію антидемпінгових митних тарифів на українські сталеві суцільнокатані колеса в розмірі 34,22%. Про це йдеться в повідомленні на сайті комісії.
«Призупинено дію антидемпінгового мита на сталеві суцільнокатані колеса (мито діє в розмірі 34,22% від митної вартості) з України, що ввозяться на митну територію ЄАЕС(Євразійського економічного союзу – ред.). Такий захід вводиться в рамках проведення повторного розслідування, яке розпочато Департаментом захисту внутрішнього ринку ЄЕК 13 червня нинішнього року. Рішення вступає в силу через 30 днів після опублікування і діє до 1 червня 2020 року включно» – зазначили в ЄЕК.
Також на сайті зазначається, що колегія ЄЕК рекомендувала країнам Союзу вжити додаткових заходів щодо захисту ринку ЄАЕС від «неналежної і небезпечної продукції, що ввозиться з третіх країн».
Нагадаємо, що в червні Євразійська економічна комісія почала повторне антидемпінгове розслідування щодо сталевих суцільнокатаних коліс, що ввозяться на територію Євразійського Економічного союзу (ЄАЕС) з України. Ініціаторами повторного розслідування виступили ВАТ «БелАЗ» і національна залізнична компанія «Казахстан Темір Жоли» (КТЖ). Компанії вимагали від Євразійської енергетичної комісії знизити мита на українські залізничні колеса
БелАЗ і Казахстанські залізничники просять переглянути існуюче антидемпінгове мито на українські залізничні колеса, яке становить 34,22% від митної вартості, і пропонують призупинити на період проведення повторного розслідування дію антидемпінгових заходів.
Відзначимо, що суцільнокатані колеса потрібні і Україні, але єдиний завод у країні, який їх виробляє (КП “Інтерпайп”) не забезпечує потреб ринку України повною мірою і ставить у пріоритет свою присутність на ринку СНД і, зокрема, ринку суцільнокату в Росії. Наші журналісти спробували розібратися чому колесо в дефіциті і постійно дорожчає. Читайте про це в матеріалі: Без аргументів, або чому дорожчає українське колесо?
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики