Новини, Перевезення, Укрзалізниця

Залізничники розповіли про «вікна», що впливають на перевезення вантажів у листопаді

Під час наради представників АТ «Укрзалізниця» та учасників зернового ринку 9 листопада обговорювали колійні роботи, що мають вплив на перевезення вантажів, пише Rail.insider.

Наразі тривають «вікна» на головному ходу на дільниці Шепетівка—Здолбунів, зокрема по станції Славута. До 15 листопада проводять денні «вікна», після цього 10 днів роботи триватимуть цілодобово. Тож потяги прямуватимуть через Підволочиськ.

Також проводять роботи з модернізації інфраструктури по регіональній філії «Одеська залізниця», зокрема на дільниці Помічна—Подільськ. Як зауважив заступник начальника Центру управління рухом АТ «Укрзалізниця» Андрій Музика, тут «вікна» проводитимуть два дні через два. «Тобто два дні працюємо денними «вікнами». У перший день — 7 годин, у другий день — 12 годин… І два дні лишили, щоб роз’їхатися», — уточнив він.

З 1 листопада розпочалися «вікна» у Румунії — на дільниці між Вікшанами і Дорнештами. Вони тривають по 6 годин у робочі дні. Це впливає на передачу поїздів зі станції Вадул-Сірет. Наявність на нього наразі становить 2200 вагонів.

Окрім того, проводять проводять ремонтні роботи у Словаччині. Як зауважив представник ZSSK Cargo Йозеф Вірба під час наради українських і словацьких залізничників 9 листопада, «вікна» тривають 8–9 годин у робочі дні. Йдеться про колійні роботи та роботи з модернізації контактної мережі на різних перегонах залізниці Ужгород—Ганиська при Кошицях. Заплановано, що вони триватимуть до кінця місяця.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також