Новини, Новини бізнесу, Перевезення, Тарифи, Укрзалізниця

Зростання тарифів Укрзалізниці може призвести до зупинки феросплавних заводів

Збільшення тарифів на вантажні залізничні перевезення призведе до різкого зростання логістичних витрат феросплавних підприємств і припинення виробництва на підприємствах, які тільки з травня відновили свою роботу. Про це розповів виконавчий директор Української асоціації виробників феросплавів (УкрФА) Сергій Кудрявцев, пише Rail.insider із посиланням на GMK Center.

За його словами, вплив збільшення залізничних тарифів на підприємства галузі буде таким:

  • витрати Нікопольського заводу феросплавів на рік на залізничну логістику становлять 120 млн грн, у разі підвищення тарифів це призведе до додаткових витрат на 25 млн грн;
  • Запорізький завод феросплавів зараз завантажений лише на 20–22%, він намагається збільшити виробництво (за січень–серпень — 7,6 тис. т) і вийти на беззбитковість. Оскільки приблизно 85% його логістики здійснюється залізницею, збільшення тарифів унеможливить спроби заводу збільшити виробництво і вийти на рентабельність.

Крім того, якщо через збільшення залізничних тарифів припиниться внутрішнє виробництво, то збільшиться імпорт феросплавів і відтік валюти з країни.

«Загалом, на думку бізнесу, ініціатива Укрзалізниці «гармонізувати» тарифи на вантажні перевезення не має жодної логіки. Первинна підготовка до транспортування і накопичення різних видів вантажів, а також необхідна інфраструктура суттєво відрізняються, а отже, мають різну собівартість. Наприклад, перевезення тонни зерна для УЗ обходиться дорожче за тонну руди, відповідно, тариф на ці перевезення має бути різним», — наголошується у дописі.

Як повідомлялося раніше, ФРТУ закликає знизити тарифи на залізничні вантажні перевезення на 20%.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

Отримати

 

Читайте також