Для покращення залізничного сполучення з Маріуполем необхідно знизити середній вік вагонів з 30-ти до 10 років. Для такого оновлення вагонного парку потрібно майже 3,1 млрд грн. Про це в інтерв’ю Магістралі розповів директор зі стратегічного розвитку та інвестиційної політики АТ «Укрзалізниця» Антон Саболевський. За словами Саболевського гроші на оновлення вагонів УЗ спробує залучити від держави та від Метінвеста.
«Ця компанія є основним роботодавцем в Маріуполі — місті, для якого залізничний транспорт критично важливий. Авіазв’язку з ним практично немає, якість автомобільних доріг — незадовільна. Тож поїзди є фактично основним видом транспорту, за допомогою якого жителі Маріуполя подорожують в інші регіони» – розповів Саболевський.
За його словами усі витарти УЗ пропонує розділити на три майже рівні частини : 1,1 млрд грн — Укрзалізниця і по 1 млрд грн — «Метінвест» та державний бюджет.
«Група «Метінвест» зацікавилась проєктом і обіцяла вивчити його детально та згодом повідомити про своє рішення» – резюмував Саболевський.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики