Новини, Перевезення

Профспілка гірників просить вагони для вивозу вугілля з шахт

Добропільська місцева організація Незалежної профспілки гірників України вкотре звертається до високопосадовців — міністрів енергетики Германа Галущенка та інфраструктури Олександра Кубракова і секретаря РНБО Олексія Данілова — з проханням посприяти у забезпеченні вагонами для перевезення вугілля із ДП «Добропіллявугілля-видобуток» на ПАТ «Центренерго». Про це йдеться в інформації на сайті НПГУ.

Як повідомляє голова місцевої організації НПГУ Володимир Сушицький, зараз видобуте вугілля вимушено зберігається на аварійних складах шахт через те, що АТ «Укрзалізниця» не виконує заявок підприємства на надання необхідної кількості вагонів для перевезення продукції.

Подібна ситуація мала місце і в минулому місяці. Тоді аварійні склади ДП «Добропіллявугілля-видобуток» теж були переповнені вугіллям і це загрожувало зупинкою шахтам «Алмазна» та «Добропільська».

Добропільська місцева організація НПГУ просить високопосадовців негайно втрутитись у ситуацію, щоб забезпечити стабільне надання АТ «Укрзалізниця» вагонів ДП «Добропіллявугілля-видобуток» для постачання ним вугілля на ТЕС і створення необхідного запасу твердого палива для успішного проходження опалювального сезону 2021/2022 років.

Як інформує Міністерство енергетики України, станом на 29 серпня запаси вугілля на складах ТЕС та ТЕЦ становили 874 млн т, що вдвічі менше від плану та значно нижче показників на ту ж дату торік.

Разом із тим, створено міжвідомчу робочу групу для координації та моніторингу накопичення вугілля, перше засідання якої відбулося 27 серпня. До складу групи увійшли представники Міненерго, Мінекономіки, Мінфіну, Мінінфраструктури, Фонду держмайна, керівництво компаній АТ «Укрзалізниця», ПАТ «Донбасенерго», «Центренерго», ТОВ «ДТЕК».

Нагадаємо, що ДП «Добропіллявугілля-видобуток» оголосило тендери на транспортування 250 тис. т і 165,6 тис. т вугілля у вересні—грудні 2021 року.

З 2010-го по 2021 рік шахти “Добропіллявугілля” знаходилися в оренді компанії ДТЕК Ріната Ахметова. Напочатку поточного року, згідно з постановою КМУ №1215, було завершено процес повернення шахт в управління державою.
Раніше Кабмін зазначав, що пріоритетом для навантаження у піввагони Укрзалізниці має бути вугілля.
Проте в останній місяць літа 2021 року ситуація із затримками вантажних вагонів на мережі УЗ є напруженою.

Читайте також