Міжнародні новини, Новини

Азербайджанська залізниця продовжує розвивати інфраструктуру

ЗАТ «Азербайджанські залізниці» продовжує реконструкцію ліній Барда—Агдам, Горадіз—Агбенд і будівництво нової вітки Фюзулі—Шуша. Про це пише Rail.insider із посиланням на «РЖД-Партнер».

Протяжність реконструйованої залізниці Барда—Агдам становитиме 47,1 км. У межах проєкту відремонтують станції Барда та Кочарли, а станції Тазакенд і Агдам будуть реконструйовані. Також на лінії планується побудувати 114 інженерних споруд. Наразі завершені проєктні та демонтажні роботи залізничної лінії у напрямку Барда—Кочарли—Тазакенд.

Згідно з повідомленням Азербайджанської залізниці, осьова довжина лінії Горадіз—Агбанд, закладеної 14 лютого 2021 року, становить 110,4 км. Одноколійна залізниця буде складатися з восьми станцій, загалом у межах проєкту планується побудувати майже 300 штучних інженерних споруд. Разом зі станцією Горадіз будуть повністю перебудовані ще сім станцій.

Зараз усю залізничну вітку топографують безпілотники, підготовлений концептуальний план, готується очищена від мін 39-кілометрова ділянка землі, ведеться будівництво штучних споруд.

Що ж до залізниці Фюзулі—Шуша (Шуша — друге за величиною місто Нагірного Карабаху, який перейшов під контроль Азербайджану в результаті війни восени 2020 року), то довжина цієї одноколійної лінії становить 83,4 км. Проєкт передбачає будівництво двох нових станцій — Фюзулі та Шуша, а також приблизно 200 об’єктів інфраструктури. Уже завершені топографічні дослідження залізничної колії та триває проєктування штучних інженерних споруд.

Читайте також