Міжнародні новини, Новини

Білоруська залізниця може скоротити 8 тис. працівників

На Білоруській залізниці можуть скоротити 8 тис. співробітників. Про це пише Rail.insider із посиланням на інформацію спільноти залізничників Білорусі.

За даними у соцмережі, це передусім пов’язано з невтішними фінансовими результатами діяльності перевізника, що обумовлено «посиленим санкційним тиском на чинну нелегітимну владу Білорусі».

«Наші канали інформації надають відомості про «спущені зверху» вказівки уряду про необхідність скорочення чисельності працівників залізничної галузі не менш ніж на 8 тис. осіб», — зауважується у дописі.

Динаміка зниження чисельності працівників залізниці Білорусі з прогнозованим скороченнням

Додається, що значне скорочення транзиту вантажів у бік ЄС, закриття для вантажного руху прикордонного залізничного пункту пропуску Беняконе—Стасілос та у перспективі можливе припинення руху через пункт пропуску Гудогай—Кяна аж ніяк не сприяють збільшенню транзитної привабливості Білоруської залізниці в очах її східних партнерів. Та й польська сторона дедалі частіше заявляє про можливе закриття вантажного сполучення з Білоруссю.

«В умовах різкого зниження транзиту і майбутніми перспективами щодо його можливої майже повної втрати, перше, на що здатне керівництво Білоруської залізниці, — викинути людей на вулицю. Адже, як відомо, транзит є основною статтею доходу даного підприємства, завдяки якому всі попередні (до 2022 року) роки вдавалося «зводити кінці з кінцями», — наголошують залізничники.

На їхню думку, зазначений обсяг прийдешніх скорочень виглядає навіть трохи заниженим.

«Насправді «за бортом» може виявитися набагато більша кількість нинішніх працівників Білоруської залізниці. Адже у планах керівників, метою яких є якнайшвидше досягнення поставлених так званим керівництвом країни завдань, намічено заходи щодо об’єднання Мінського та Могилівського відділень дороги, переведення диспетчерських дільниць управління повністю в ЦУП, залишивши можливість місцевого управління лише на двох станціях могилівської дільниці. За масштабами цієї реорганізації/оптимізації можна уявити, скільки працівників «випадає зі схеми» обслуговування руху поїздів та забезпечення експлуатаційної діяльності», — уточнюють у спільноті.

Також її члени попереджають працівників Білоруської залізниці про те, що для «оптимізації» штатної чисельності можуть використовувати старий репресивний метод. «Цей метод не виключений з «методичок до дій» для керівників лінійних підприємств, а навпаки, вітається з боку вищого керівництва. Причому начальники на місцях отримують безпосередні вказівки щодо його використання з вищих інстанцій. Відповідно пересічному працівнику на підприємстві варто очікувати лише посилення тиску з боку адміністрації, метою якої є виявити якомога більше відповідне гіпотетичне порушення, що дозволяє застосувати дисциплінарне стягнення у вигляді звільнення», — застерігають білоруські залізничники.

Як повідомлялося раніше, збиток Білоруської залізниці торік оцінюється у майже 90 млн доларів.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також