Китайський виробник CRRC на початку року поставив транспортній компанії Daqin Railway першу партію із 15 двосекційних локомотивів платформи Fuxing моделі FXN5C. У лютому вони розпочали перевезення вугілля на залізниці Тайцзяо. Про це пише Rail.insider із посиланням на Rollingstock.
Шестивісний FXN5C обладнаний 12-циліндровим дизельним двигуном моделі R12V280ZJ потужністю 3530 кВт, що відповідає стандарту викидів Tier 3. Заявляється, що витрата пального становить 198 г/кВт×год, максимальна швидкість — 120 км/год. Як повідомляє CRRC, порівняно з тепловозом Dongfeng 8B, що випускається з 1997 року, новий локомотив щорічно економитиме 176 тис. л пального.
Очікується, що у найближчі 10 років локомотиви FXN5C стануть основною серійною моделлю магістральних тепловозів у країні та поступово замінять машини серій Dongfeng 4, Dongfeng 8 та Harmony 3, розроблені наприкінці ХХ століття.
Як повідомлялося раніше, RegioJet розпочав експлуатацію електропоїзда Sirius від CRRC.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики