Міжнародні новини, Новини

Deutsche Bahn придбає 73 поїзди ICE

Німецька залізниця має намір придбати 73 потяги ICE. Про це пише Rail.insider із посиланням на інформацію Deutsche Bahn.

Загальний обсяг інвестицій у закупівлю становить приблизно 2 млрд євро. Планується придбати 56 поїздів ICE L від іспанського виробника Talgo та 17 поїздів ICE 3neo від Siemens Mobility. Замовлені потяги мають вийти на рейки з 2026 року та бути поставлені до 2030 року.

Загалом DB інвестує майже 12 млрд євро в пасажирські поїзди далекого сполучення. За рахунок цього до 2030 року середній вік поїздів ICE та Intercity знизиться з 18 до 12 років.

Особливістю ICE L є однорівнева посадка та висадка на стандартних платформах висотою 76 см. Це підвищує комфорт для всіх мандрівників. У потягах ICE 3neo пасажири також отримують переваги від численних інновацій, таких як тримачі для планшетів і розетки на всіх сидіннях.

«Нові поїзди символізують прогрес на рейках — швидкі, цифрові, безбар’єрні. Вони не тільки створюють необхідну місткість, а й підвищують якість і комфорт для пасажирів. У поєднанні з нашим пакетом заходів з модернізації мережі оновлення парку забезпечить більшу надійність у роботі», — пояснив федеральний міністр цифровізації та транспорту Фолькер Вісінг.

Поїзд ICE L, максимальна швидкість якого становить 230 км/год, вперше курсуватиме між Берліном і Амстердамом із жовтня 2024 року. Завдяки цьому додатковому замовленню на подальші поїзди ICE L використовуватимуться не лише на окремих маршрутах, а й по всій Німеччині. Завдяки багатосистемному локомотиву також можливе застосування цих потягів у транскордонних перевезеннях, зокрема у сполученні з Данією (Копенгаген) та Австрією (Відень).

Водночас потяги ICE 3neo використовуються з грудня 2022 року і дуже добре зарекомендували себе. Завдяки новому підйомнику потяг забезпечує покращену посадку для користувачів візків. Також він може розвивати максимальну швидкість до 300 км/год. Він призначений передусім для сполучення, наприклад, між Північною Рейн-Вестфалією та Франкфуртом і далі до/з Мюнхена (через новий високошвидкісний маршрут Вендлінген–Ульм) або між Берліном і Мюнхеном. У 2024 році поїзд також замінить схильні до збоїв попередні моделі на сполученнях з Франкфурта до Амстердама та Брюсселя.

Як повідомлялося раніше, король Чарльз III проїхав з Берліна до Гамбурга поїздом ICE.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

Отримати

 

Читайте також