Новини, Новини бізнесу

«Дніпровагонмаш» планує збільшити обсяг поставки вантажних вагонів до ЄС

ПрАТ «Дніпровагонмаш», що входить до групи «ТАС», щомісяця виготовляє 80 вантажних вагонів для потреб внутрішнього ринку. Також компанія розвиває експортний напрям. Про це заявив бізнесмен Сергій Тігіпко під час форуму Forbes Ukraine, пише Rail.insider із посиланням на UAprom.

«Дніпровагонмаш» розвиває експортний напрям спільно з австрійською компанією TransAnt GmbH, що спеціалізується на виробництві інноваційних вагонів. «ТАС» є мажоритарним акціонером проєкту, зокрема TAS Overseas Investments Limited належить 61,38% акцій TransAnt. Пакетом у 30,98% володіє металургійна компанія Voestalpine Stahl. Ще 7,65% акцій належить вантажному підрозділу Австрійської залізниці ÖBB Rail Cargo.

«Voestalpine постачають унікальний метал для будівництва вагонів, більш легкий та міцний. На одному вагоні економимо понад 3 т ваги, це колосальна конкурентна перевага. Також Rail Cargo нам допомагає. Маємо серйозну синергію», — зазначив він.

TransAnt планує продавати вагони європейським споживачам. Ємність європейського ринку оцінюється у 8–9 тис. вагонів на рік, тоді як мета TransAnt вийти на виробництво 1200 одиниць на рік. Вартість одного вагона оцінюється приблизно у 100 тис. євро, зазначив Сергій Тігіпко.

«Європейські виробники не будуть конкурентними порівняно з нами. Але для цього також потрібні інвестиції. Хочеш вийти на європейський ринок, вкладай в обладнання: підготовка і порізка металу, зварювальні роботи, фарбування. Допуски колосальні — у нас 2 см, а у них 2 мм на діагоналі по вагону. Це все потребує інвестицій, часу, навчання людей», — зауважив бізнесмен.

Як повідомлялося раніше, «Дніпровагонмаш» виготовив вагони з полегшеною масою і підвищеною міцністю.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

Отримати

 

Читайте також