Бізнес може долучитися до вирішення проблеми із дефіцитом візків для перестановки рухомого складу на колію стандарту 1435 мм. Таку думку висловив під час наради із представниками аграрного бізнесу 30 червня заступник директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов, передає Rail.insider.
У ході конференції йшлося про складну ситуацію на прикордонному переході Вадул-Сірет (Румунія). Зокрема, очільник Українського клубу аграрного бізнесу Роман Сластьон зазначив, що Укрзалізниця проводить аукціони на зерновози, які після навантаження прямуватимуть за кордон з перестановкою візків, зокрема і до Румунії. Водночас на приватні вагони поширюється конвенція. Таким чином, на його думку, УЗ користується своїм монопольним становищем. Він також закликав скасувати конвенції, які спричиняють нерівний доступ до послуги.
Натомість Валерій Ткачов зауважив, що УЗ і в подальшому впроваджуватиме тимчасові заборони, адже черги на кордоні перевищують 40 тис. вагонів, зокрема у напрямку стику Вадул-Сірет—Дорнешти прямує 3,6 тис. вагонів. За теперішніх обсягів передачі це дуже велика кількість.
«УЗ має власні вагони, які хотіла б переставляти. Окрім того, візки, які перебувають на пунктах перестановки, також належать Укрзалізниці. Якщо ж хтось із бізнесу готовий придбати візки 1435, завезти їх на пункти перестановки і потім користуватися, готові розглядати і такий варіант», — пояснив представник перевізника.
Зауважимо, нещодавно посадовець повідомляв, що Укрзалізниця наростила кількість наявних візків на пунктах перестановки до 2100 одиниць. Це фактично на 300 більше, ніж було раніше.
Про ситуацію із перестановкою вагонів по станції Вадул-Сірет можна прочитати тут.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики