Новини, Рухомий склад

ДРС надасть свої висновки щодо проєкту наказу відносно списання вагонів не раніше 24 листопада

Міністерство інфраструктури України розробило та оприлюднило 8 жовтня проєкт наказу «Про затвердження Порядку проведення комплексу діагностичних, ремонтних та реєстраційних операцій, спрямованих на продовження строку експлуатації вантажних вагонів (крім вантажних вагонів підприємств технологічного залізничного транспорту, що призначені для переміщення вантажів у виробничих цілях в межах території таких підприємств), установленого виробником, строків продовження експлуатації таких вагонів». Цей документ наразі розглядає Державна регуляторна служба України.

Rail.insider запитав у голови ДРС Олексія Кучера, коли служба оприлюднить свої висновки щодо регуляторного акта. «У нас є 30 днів, місячний строк на розгляд. Поки що ми свою позицію висловлювати не будемо. Ми збираємо пропозиції, зауваження всіх учасників ринку. Дуже різні позиції є. Кожна пропозиція направляється до міністерства-ініціатора прийняття акта. Воно дає свої пропозиції у якості зворотного зв’язку. Ми консолідуємо всі позиції й у підсумку, як рефері, будемо приймати відповідне зважене рішення», — наголосив посадовець.

До речі, виступаючи на форумі Mintrans 17 листопада в Києві, Олексій Кучер повідомив, що ДРС максимально йде назустріч бізнесу. Так, за його словами, службою було відхилено 76 проєктів законодавчих актів, за якими бізнес мав би сплатити сумарно 35 млрд грн.

Деякі позиції гравців ринку вантажних перевезень щодо проєкту наказу із обмеження терміну служби вагонів можна прочитати тут і тут.

Крім того, нещодавно свої зауваження висловила Європейська Бізнес Асоціація. Голова наглядової ради ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» Володимир Приходько також розповів Rail.insider про те, які недоліки вбачає у проєкті наказу щодо оновлення парку вантажних вагонів в Україні.

Читайте також