Новини, Рухомий склад

Економія парку вагонів до 30% : В УЗ розповіли як будуть покращувати ефективність використання рухомого складу

Директор зі стратегічного розвитку та інвестиційної політики АТ «Укрзалізниця» Антон Саболевський в інтерв’ю Магістралі розповів як УЗ покращує ефективність використання рухомого складу. За словами Саболевського, зараз на залізниці активно розвивається напрям, що називається precision railroading (точне залізничне сполучення, — ред.)

«Основна ідея цієї технології полягає в тому, що вантажні поїзди ходять за чітким розкладом, так само, як і пасажирські. Досвід показує, що така концепція дає економію парку вагонів (25—30 %) за рахунок значного скорочення часу перебування поїзда в дорозі й створює можливість завчасно і точно планувати використання ресурсів. А прогнозованість прибуття вантажу дозволяє клієнту чітко планувати логістику і витрати на неї. Подібна практика є вигідною для всіх учасників процесу і стимулює розвиток економіки» – перелічив плюси системи Саболевський.

За його словами, Укрзалізниця також розвиває напрям precision railroading. За розкладом вже курсують п’ять поїздів, що перевозять зерно українських експортерів до чорноморських портів.

«Іде робота зі впровадження цієї технології і для транспортування інших видів продукції. Зокрема, компанія «Метінвест» висловлює зацікавленість в організації регулярних поїздів, що пов’язують Маріуполь з іншими регіонами» – зазначив він.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також