Компанія ІМК придбала 140 зерновозів, ще 10 отримала від Проєкту USAID «Економічна підтримка України». До кінця року вона планує придбати додатково 150 вагонів. Про це пише Rail.insider із посиланням на інформацію компанії.
На початку серпня вперше зерно з елеваторів ІМК було відправлене в порти у власних вагонах-зерновозах. Загалом компанією було придбано 140 вагонів виробництва Крюківського вагонобудівного заводу, також ще 10 зерновозів виробництва ДМЗ «Карпати» було отримано від Проєкту USAID «Економічна підтримка України».
«Поява власного вагонного парку в нашій компанії — знакова подія. Адже ІМК — експортно-орієнтована компанія, дві з трьох вирощуваних нами культур (озима пшениця і кукурудза) фактично повністю реалізуються на зовнішні ринки, і найоптимальнішим каналом експортного збуту для нас залишається залізничний транспорт до морських портів з подальшим транспортуванням морем до кінцевого споживача. Відповідно щомісячно нам потрібно перевезти до портів залізницею в середньому 60–70 тис. т зерна», — розповів генеральний директор ІМК Олександр Вержиховський.
Прогнозується, що наявність власного вагонного парку дасть змогу суттєво зекономити на вартості залізничної логістики. Ба більше, компанія не планує обмежуватис вже отриманими вагонами: до кінця поточного року передбачено поповнити власний вагонний парк ще 150 зерновозами.
«Завдяки цьому, за нашими розрахунками, з наступного року до 80% вирощеного компанією зерна ми експортуватимемо із залученням власного вагонного парку», — підсумував очільник ІМК.
Як повідомлялося раніше, «Нібулон» має намір збільшити парк вагонів-зерновозів.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики