На західному кордоні України очікується значне відвантаження кукурудзи у напрямку Італії, законтрактованої за форвардними угодами. Обмежена пропозиція зерна місцевого виробництва в країнах ЄС змусила італійських покупців переорієнтувати залізничні маршрути на Україну, щоб покрити спотовий попит і усунути дефіцит зерна. Про це пише RAIL.insider із посиланням на Elevatorist.
Оптимізація логістики між Україною та Італією сприяє пожвавленню торгівлі у прикордонному сегменті. Фахівці прогнозують, що до кінця листопада буде відвантажено приблизно 200 тис. т української кукурудзи залізничним транспортом у напрямку Італії.
Ціни на кукурудзу на умовах FCA (євровагон, угорський кордон) залишаються стабільними в межах 184–186 євро за тонну з поставкою в листопаді.
Тим часом збирання кукурудзи в Україні відбувається із затримкою через затяжні дощі минулого тижня. Станом на 9 жовтня намолочено лише 3,45 млн т (проти 10,6 млн т торік). Низькі темпи збирання зумовили обмежену пропозицію та дуже низький експорт — лише 60 тис. т із початку жовтня проти 348 тис. т торік.
На тлі очікуваного зростання обсягів продажів більшість покупців поступово знижують ціни. Наприкінці тижня кукурудза із поставкою у жовтні–листопаді у напрямку морських портів торгувалася по 205–207 доларів за тонну, а спотовий індекс із поставкою впродовж 30 днів знизився до 204 доларів за тонну.
Як повідомлялося раніше, обсяг передачі зернових і шротів через прикордонні залізничні переходи у жовтні зріс на 84%.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики










