Про ситуацію із перевезенням вантажів по УЗ станом на 12—13 серпня написав у Facebook заступник директора комерційного департаменту АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов, передає Rail.insider.
За його словами, за минулу добу навантаження на мережі УЗ становило 760,32 тис. т при добовому плані 770 тис. т (–1,26% до плану). Причина відставання — часткове незабезпечення навантаження порожнім парком.
«Загалом добове відвантаження перебуває на досить високому рівні, середньодобовий показник за серпень 2021 року становить 758,83 тис. т… Погіршення ситуації з просуванням вантажних поїздів негативно впливає на забезпечення навантаження вагонним парком, у ЦТЛ УЗ виникають проблеми з підсиланням порожніх вагонів. Накопичення вантажних поїздів на мережі й уповільнення швидкості руху поїздів починає негативно впливати на показник добового навантаження. Ситуація загалом не критична, але потребує термінового вирішення», — зауважив Валерій Ткачов.
За його інформацією, станом на 10:00 13 серпня кількість покинутих поїздів по мережі УЗ (без руху) досягла 34, у складі яких 1596 вагонів. Затримки поїздів становили від 21 до 255 годин.
За оперативну добу (11—12.08.21) у стані «Тимчасово залишені поїзди…» — 151 потяг, або 6028 вагонів. Затримки поїздів сягали 12—72 години. Найбільша кількість затриманих поїздів по Південно-Західній (45 поїздів, або 1909 вагонів) та Одеській (32 поїзди, або 1419 вагонів) залізницях.
Також він акцентував на тому, що ситуація на західних прикордонних переходах загалом поліпшується. Накопичення вагонів на мережі УЗ:
- Ужгород — 1566 вагонів (добова здача по стику — 7 поїздів, або 314 вагонів): «це найпроблемніший стик, причина — зменшення приймання заводом USsteel»;
- Ізов — 1754 вагони (8 поїздів, або 378 вагонів): «ситуація робоча»;
- Чоп — 686 вагонів (4 поїзди, або 278 вагонів): «стик працює з підходу, загалом недовантажений»;
- Батьово — 738 вагонів (2 потяги, або 126 вагонів).
Як повідомив представник УЗ, гостро стоїть питання і з накопиченням вагонів й уповільненням просування поїздів на Одеській залізниці (припортові дільниці та стики з іншими залізницями).
Тимчасово затриманих потягів на Одеській залізниці — 32, або 1419 вагонів; покинутих потягів — 12 поїздів, або 659 вагонів. Зростання покинутих майже вдвічі. Є накопичення вагонів на стику з Придніпровською та Південно-Західною залізницями.
Одним із зовнішніх чинників погіршення ситуації посадовець назвав зростання вагонопотоків, що потребує сортувальної обробки. Зі зростанням вагонних і групових відправлень зернових вантажів зросла потреба і в сортувальній обробці поїздів.
Основні причини фактично не змінилися. Хіба що додалися 12 тривалих «вікон», 10 із них — по станції Миронівка.
«Загалом ситуація з перевезенням вантажів залишається складною, уповільнення руху і накопичення вагонів на мережі починає негативно позначатися на забезпеченні навантаження порожнім парком і рівні добового навантаження загалом», — резюмував Валерій Ткачов.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики