ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» готовий поставляти поїзди метро з асинхронним тяговим приводом. Про це в інтерв’ю Rail.insider заявив голова наглядової ради товариства Володимир Приходько.
Потяг матиме три моторні та два причіпні немоторні вагони. Довжина метропоїзда — 97 м; конструкційна швидкість — 90 км/год; середнє прискорення поїзда — не менше 1 м/с2; середнє уповільнення поїзда — не менше 1,1 м/с2; призначений термін служби вагона — 50 років; загальна місткість поїзда (з урахуванням пасажирів, які стоять) — 1650 осіб. Передбачено два спеціально обладнані місця для пасажирів на кріслі колісному.
«Окремо зверніть увагу: рух пасажирів із вагона до вагона вільний — через герметичні переходи (поїзд-«труба»). Таку ідею із застосуванням герметичних міжвагонних переходів КВБЗ уже давно застосовує у своїй продукції», — наголосив голова наглядової ради ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод».
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики