Перший магістральний електровоз китайського виробництва надійшов до Казахстану від компанії CRRC і незабаром пройде обов’язкові сертифікаційні випробування. Про це пише Rail.insider із посиланням на Railway Supply.
Шестивісний локомотив серії CEA1 виготовили у Чжучжоу на замовлення компанії «ТТТ-Сервіс», що є дочірньою структурою перевізника SilkwayTransit. Електровоз прибув до країни наприкінці квітня.
Розробники обладнали машину двигуном потужністю 7,2 МВт й адаптували її до температур від –50 до +50°C. Максимальна швидкість локомотива становить 120 км/год.
Казахстанський оператор підписав контракт на 10 одиниць китайської техніки після зупинки імпорту локомотивів 2ЕС7 з РФ. Нові поставки допоможуть компенсувати нестачу тягового складу.
Ця ініціатива стала частиною стратегії SilkwayTransit із диверсифікації постачальників та оновлення парку. Співпраця з CRRC зміцнює логістичну незалежність і знижує зовнішні ризики.
Окрім того, партнери розглядають відкриття локомотивоскладального підприємства на території Казахстану. Цей крок дасть змогу розвивати місцеве виробництво і скоротити терміни поставок.
CRRC активно працює на просторі з колією 1520 мм. Раніше компанія поставила до Білорусі 12 вантажних електровозів серії БКГ1. Паралельно тривають постачання техніки до Узбекистану.
Як повідомлялося раніше, CRRC поставить КТЖ перші на просторі колії 1520 мм гібридні маневрові локомотиви.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики











