Новини, Рухомий склад

Латвійський завод буде ремонтувати рухомий склад в Україні

В Україні з літа 2021 року повноцінно працює сервісний центр ТОВ «Даугавпілський локомотиворемонтний завод Україна». Компанія займається обслуговуванням локомотивів і найближчим часом планує вийти на рівень підприємства з повним спектром послуг з ремонту на території України. Про це пише Rail.insider із посиланням на ЦТС.

За словами члена правління ДЛРЗ Владислава Павловича, якщо на початку роботи здійснювали кілька осіб, то зараз це самостійне підприємство, резидент України — ТОВ «ДЛРЗ Україна».

«Сервісний центр ТОВ «ДЛРЗ Україна» має можливість виконувати ТО-2, ТО-3, ПР-1», — зазначив він.

Також член правління ДЛРЗ додав, що сервісний центр в Україні для замовників АТ ДЛРЗ означає укладення контракту на повний життєвий цикл тепловоза та відсутність питань, пов’язаних із технічним обслуговуванням, дрібними ремонтами та іншими заходами, що виникають у процесі експлуатації.

Компанія також проходить окрему атестацію у філії «НДКТІ» Укрзалізниці.

«Найближчим часом плануємо вийти на рівень підприємства з повним спектром послуг з ремонту на території України — проводити поточні, середні, капітальні ремонти, зокрема із подовженням терміну служби локомотивів», — наголосив посадовець.

Зазначається, що ремонти передбачається проводити агрегатним методом із залученням унікальної бази ДЛРЗ у Латвії. Електричні машини, дизелі та інші складні вузли проходитимуть ремонт, випробування та контроль якості в заводських умовах.

Також повідомляється, що в Україні підприємство має потужності у Кривому Розі.

«У нас є майданчик у Кривому Розі, який ми зараз готуємо для виконання капітальних ремонтів агрегатним методом. Плануємо освоїти та розпочати виконання ремонтів уже цього року тепловозів серій ТЕМ2, ТЕМ7, ЧМЕ3, а також тепловозів із гідропередачею. Плануємо вийти на 10—15 локомотивів на рік», — наголосив член правління ДЛРЗ.

Владислав Павлович зазначив, що ТОВ «ДЛРЗ Україна» працює і за межами України, надає послуги постійним клієнтам в Угорщині, Польщі, Німеччині та інших європейських країнах.

«Також український підрозділ здійснює сервісне обслуговування, здачі-приймання в/з експлуатацію/експлуатації та інші необхідні послуги для локомотивів, що належать залізничному холдингу Skinest Rail, які працюють у Європі на умовах оренди», — підсумував він.

Як повідомлялося раніше, Латвійська залізниця отримує сертифікат для ремонту локомотивів з України.

Читайте також