Міжнародні новини, Новини

Литовські залізниці забезпечили незалежність від технологій і ресурсів недружніх країн

Група компаній Lietuvos geležinkeliai (Литовські залізниці) повідомила про те, що здобула незалежність від російських технологій і ресурсів і знайшла альтернативи майже 2 тис. елементів, що використовуються у залізничній системі. Про це пише Rail.insider із посиланням на Delfi.

«Ми забезпечили надійну та безпечну альтернативу всім найважливішим залізничним елементам, які раніше виготовляли у недружніх Литві країнах. За останній рік ми провели ретельний аналіз усієї залізничної системи та виявили майже 2 тис. різних елементів», — зауважив директор LTG Group зі стійкості бізнесу Гедімінас Шечкус.

Він додав, що до заміщення тих елементів, яким не вдалося знайти альтернативи, залучили литовські наукові інститути. Разом із ними шукали рішення, котрі забезпечують незалежність залізничної системи, і таким чином спростували поширений міф про те, що «ширококолійні залізниці можуть працювати лише з технологіями недружніх країн, для яких нібито немає альтернативи».

Альтернативи знайшлися як у самій Литві, так і в Австрії, Чехії, Польщі та інших країнах Західної Європи, а також в Україні та Грузії.

Зниження залежності від російських запчастин та пошук альтернатив входить до завдань програми FREE Rail, що реалізується LTG Group. Його мета — знизити залежність від поставок із недружніх країн і забезпечити стійкість, незалежність та інтеграцію залізничної інфраструктури Литви до західноєвропейської системи. До 2030 року планується створити та впровадити модель роботи залізниць, адаптовану до Балтійського регіону, засновану на стандартах ЄС і передовому досвіді. Водночас вона відповідатиме специфікаціям колії 1520 мм.

Як повідомлялося раніше, LTG Cargo завершив тестовий рейс до порту Мууга із використанням залізничних стандартів ЄС.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також