Електровоз ВЛ80-1978 веде вантажний склад Укрзалізниці.
Новини, Укрзалізниця

Мінрозвитку отримало пакет коментарів до закону про інтероперабельність залізничного транспорту

Наприкінці минулого тижня Міністерство розвитку громад та територій України отримало останній пакет коментарів від ЦОВВ щодо законопроєкту «Про безпеку та інтероперабельність залізничного транспорту України». Про це написав у Facebook заступник очільника відомства Олексій Балеста, інформує Rail.insider.

Минулого тижня Мінрозвитку провело низку важливих зустрічей для розвитку української залізниці. Так, мали розмову зі Світовим банком щодо процесу імплементації закону «Про безпеку та інтероперабельність на залізничному транспорті» — одного з ключових євроінтеграційних кроків, від якого також залежить фінансування партнерів.

«Спершу законопроєкт розглядався як єдиний комплексний документ, проте влітку, після непростих дискусій з Європейською Комісією, було домовлено про його поетапну реалізацію. Саме так з’явився окремий закон про інтероперабельність. Наприкінці цього тижня отримали останній пакет коментарів від ЦОВВ. Сам закон — 60 сторінок, і коментарів не менше, але завдяки команді вже наступного тижня (тобто поточного, — ред.) плануємо узгодити їх у пришвидшеному режимі. Це робимо для того, щоб Україна була інтегрована в європейський залізничний простір, мала доступ до необхідного фінансування і, звісно, для посилення безпеки на залізниці», — уточнив Олексій Балеста.

Він додав, що цікавою була зустріч і з делегацією SNCF.

«Отримали цінний досвід, зокрема у сфері фінансування суспільно важливих перевезень та моделі ринку залізничних перевезень у Франції. Це дає нам змогу переймати кращі європейські практики й адаптувати їх до українських умов», — пояснив заступник міністра.

Окрім того, відбулася зустріч із Комітетом Верховної Ради з питань транспорту та інфраструктури.

«Тут ми єдині у розумінні необхідності співфінансування розвитку галузі. Пріоритет міністерства у частині залізниці озвучений: продовження програми оновлення пасажирських вагонів, співфінансування будівництва євроколії до Львова, електрифікація вже існуючої євроколії Чоп—Ужгород, а також компенсації за пасажирські перевезення. Це надзвичайно складні виклики під час війни, але саме ці речі потрібні для людей», — зауважив Олексій Балеста.

Як повідомлялося раніше, Мінрозвитку проводить електронні консультації щодо законопроєкту «Про безпеку та інтероперабельність залізничного транспорту України».

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

Отримати

 

Читайте також