Перевезення, Новини

МІУ втретє опублікувало проєкт змін до правил перевезення солі залізницею 

На сайті Міністерства інфраструктури оприлюднили нову редакцію проєкту «Про внесення змін у додаток до Правил перевезення вантажів у вагонах відкритого типу».

Проєкт розроблено з метою збереження залізничного рухомого складу, підвищення безпеки руху та зменшення негативного впливу на довкілля під час перевезень залізничним транспортом вантажів солі комової, технічної, концентрату мінерального «Галіт», який за властивостями близький до солі.

Заявлено, що наразі зазначені вантажі навантажуються у піввагони без захисту. Під впливом атмосферних опадів утворюється насичений розчин солі. Це призводить до:

  • погіршення якості вантажу;
  • втрати вантажу (видування, висипання вантажу,  витікання розчину солі);
  • руйнування вагонів – постійний контакт стінок та підлоги вагонів з сіллю прискорює їхню корозію, що за тривалого використання вагонів для таких перевезень призводить до їхнього псування;
  • руйнування залізничних колій – висихаючи на ходових частинах вагона, сольовий розчин утворює шар солі на візках та елементах гальмівної системи, що може негативно вплинути на ефективність роботи гальмівної системи вагона;
  • забруднення довкілля (засолювання землі).

Проєктом передбачено введення обов’язкового використання вагонних вкладишів або м’яких контейнерів під час перевезення на відкритому рухомому складі залізницею солі комової, солі технічної та концентрату мінерального «Галіт».

Нагадаємо, що проєкт задля обговорення вперше оприлюднювали у червні, вдруге у жовтні. Нове обговорення триватиме до 19 квітня.

Читайте також