Новини, Перевезення, Укрзалізниця

На прикордонних переходах із Румунією скоротилися черги вагонів

Накопичення вагонів на прикордонних переходах із Румунією скорочується. Про це йшлося під час наради із залізничниками Румунії та Молдови 2 серпня, передає Rail.insider.

За словами директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Андрія Мірошнікова, упродовж липня черга на стик Вадул-Сірет—Дорнешти скоротилася на 900 вагонів, а на стик Дяково—Халмеу — на понад 400 одиниць. Водночас він зауважив, що це пов’язано не зі збільшенням обсягів передачі вантажів, а з обмеженням на навантаження.

Проте складнощі на цих переходах зберігаються. Зокрема, на прикордонному переході Вадул-Сірет румунський перевізник GFR досі забирає вагони, навантажені у квітні. Їх залишилося ще понад 1 тис. Передусім це зумовлено нестачею візків для перестановки на євроколію.

Для скорочення черги у GFR розглядають можливість по 1–2 состави на тиждень переадресовувати та перевантажувати на власному пункті перевантаження по станції Дорнешти.

Представник румунського перевізника Віктор Гурдіш зауважив, що компанія цього тижня планує забрати останню партію вагонів зі станції Дяково та більше не буде здійснювати перевезення звідти до порту Констанца. Погоджуватимуть лише вагони, що прямуватимуть до інших країн Європи, або із вивантаженням по станції Халмеу.

Запропонував Віктор Гурдіш і здійснювати передачу по колії 1435 мм на станції Вадул-Сірет локомотивами Укрзалізниці (через нестачу персоналу і тяги у деяких румунських перевізників). В Укрзалізниці пообіцяли розглянути пропозицію.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також