Наприкінці минулого року нові електропоїзди, виготовлені Škoda Vagonka, почали перевозити пасажирів у Латвії. Проте з рухом потягів постійно виникають проблеми. Тож наглядова рада АТ «Pasažieru vilciens» вирішила піти у відставку. Про це пише Rail.insider із посиланням на Mixnews.lv.
Очільник наглядової ради компанії Сандіс Штейнс у заяві про відставку зауважив, що впродовж тривалого часу без уваги залишалася залізнична інфраструктура — електромережі, колії та перони, які не пристосовані для використання нових електропоїздів. Також він звернув увагу на недіючу систему сповіщення пасажирів на станціях.
Окрім того, за словами посадовця, лише за перші три тижні січня у нових електропоїздів виявлено 26 дефектів рівня А, через які подальша експлуатація потягів неприпустима. Проте перед випуском електропоїздів на ринок їхню відповідність вимогам підтвердив орган, що проводить сертифікацію.
«Навіть після повторних запитів не було виділено фінансування на оновлення рухомого складу, тож в умовах кризи стає неможливим замінити дефектні потяги для забезпечення виконання функцій пасажирських перевезень у встановленому обсязі. Значна частина — майже половина — рухомого складу, як і раніше, майже 50-річної давності», — зазначив Сандіс Штейнс.
Рада оголосила про свою відставку на підставі ч. 8 ст. 296 комерційного закону. У згаданій статті зауважується, що член ради може будь-коли залишити посаду, подавши про це повідомлення громадськості. Якщо член ради залишає посаду або відкликається з посади до закінчення строку повноважень наглядової ради, проводяться нові вибори членів наглядової ради, на яких переобирається весь склад ради.
Загалом у наглядовій раді компанії три особи: Сандіс Штейнс, Інта Лієпа та Імант Паеглітіс. Сандіс Штейнс обіймає посаду голови ради з 30 грудня 2016 року, тоді ж на посаді була затверджена Інта Лієпа, а Імант Паеглітіс почав працювати у раді 25 квітня минулого року.
Водночас міністр сполучення Каспар Брішкенс доручив організувати повний зовнішній аудит, щоб оцінити процес закупівлі нових пасажирських електропоїздів. Очільник відомства хоче, щоб була проведена оцінка процесу підготовки технічної специфікації, приймання поїздів, початку експлуатації та відповідальності залучених осіб.
Як повідомлялося раніше, війна в Україні змінила спосіб доставки нових електропоїздів Škoda до Латвії.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики