Поки що «Нова Пошта» не будує свою логістику в Україні, використовуючи послуги Укрзалізниці. Проте в майбутньому таке співробітництво можливе. Про це під час Саміту експортерів 2024 розповів співзасновник групи Nova Володимир Поперешнюк, відповідаючи на запитання журналістів Rail.insider.
«Думаємо про це. Проблема УЗ в тому, що це державна компанія і треба підходити як до державної компанії. Як це не дивно, але мені це питання поставили пару тижнів тому. Я планую цим позайматися. Я б дуже хотів, щоб був якийсь поштовий вагон Київ—Варшава», — зауважив Володимир Поперешнюк.
За його словами, такий варіант співпраці до цього не розглядався через те, що в Україні не існує вільного ринку вантажних залізничних перевезень.
«Якби залізниця була у приватній власності і там був би вільний ринок, звісно ми б давно цим займалися. Але так як все там регулюється, як у Кабміні підписуються ці тарифи… Це не ринок. Якщо ти знаєш, шо з того боку є підприємці, — знаєш що робити. А якщо з того боку — державна компанія, Кабмін чи ще щось… я не фахівець в цих стосунках… Треба мати інший скіл. Але я подумаю, як це зробити», — додав співзасновник групи Nova.
Зауважимо, що у 2019 році співзасновник «Нової пошти» Володимир Поперешнюк на своїй сторінці у Facebook опублікував антирейтинг українських доріг, якими компанія не користується взагалі. У компанії підрахували, що тільки на об’їзд цих доріг «Нова пошта» витрачає на рік понад 50 млн грн.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики











