Торік ГК Alebor Group побудувала новий термінал поблизу залізничної станції Вадул-Сірет на кордоні з Румунією. Наразі порушується питання щодо збільшення його потужностей. Про це розповів генеральний директор елеваторного напрямку Групи Олексій Цуркан в інтерв’ю виданню «Елеваторіст», пише Rail.insider.
Компанія збудувала зерновий комплекс «Вадул-Сіретський термінал» (ВСТ) за три місяці. Роботи розпочалися 27 липня 2022 року, а вже а 27 жовтня на новий перевантажувальний термінал заїхав перший румунський вантажний поїзд. Українські вагони із зерном вже очікували на нього.
Наразі на підприємстві дві залізничні колії для перевантаження зерна з ширококолійних українських вагонів на європейські вузькоколійні. Перевалка здійснюється напряму з вагона у вагон через транспортну систему і робочу вежу. Також на терміналі встановили три 10-тисячні плоскодонні силоси для зберігання і накопичення зерна.
«Перші пару днів ми ще вчилися, налагоджували ваги тощо. В листопаді перевантажили 17 тис. т зерна, в грудні — 25 тис. т, а у січні — вже 40 тис. т», — зауважив Олексій Цуркан.
Потужність ВСТ у прийомці на перевантаження з вагона на вагон — 300 т/год. На завантаження румунського потяга у 32 вагони (максимальна кількість вагонів за нормами європейських залізниць) загальною вагою 1600 т нетто терміналу зараз потрібно 12 годин. Після того, як на ВСТ завершиться будівництво другої точки навантажування, термін обробки румунського потяга скоротиться до 8 годин.
«Ми зараз серйозно розмірковуємо над тим, щоб продовжувати будівництво, і хочемо додати 70 тис. т зберігання, щоб було загалом 100 тис. т. Тоді другий ряд силосів будемо ставити з іншого боку робочої вежі, і таким чином у нас буде дві поточні лінії для роботи з двома культурами одночасно», — поділився планами керівник.
Він також зауважив, що передбачається додати оперативні силоси та сушарку.
Як повідомлялося раніше, термінал East-West Gate запрошує до співпраці українських вантажовідправників.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики