Інфраструктура, Новини, Укрзалізниця

Половина колій УЗ потребують ремонту

Майже 10 тис. км колій УЗ потребують ремонту. Про це повідомив в. о. голови правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Камишін, передає Rail.insider.

На засіданні ТСК у четвер, 23 вересня, розглядалося питання стану інфраструктури Укрзалізниці за період 2015—2021 роки.

Зокрема, у 2015 році потреба в реконструкції колії становила 1288 км, а в капітальному ремонті — 5,7 тис. км. Загалом фактично 7 тис. км. У 2021 році загальна цифра зросла майже на 3 тис. і сягнула 9777 км. Із них: майже 2,9 тис. км необхідно реконструювати, а 6883 км — капітально відремонтувати.

Однак оновлення йде дуже повільними темпами. Якщо у 2015 році план ремонту колії становив 390 км (виконано роботи на 380 км), то у 2020 році передбачалось оздоровити 393 км, але відремонтовано лише 160 км. У 2021 заплановано оновити майже 400 км, а виконано роботи на 169 км. У 2022 році передбачається оздоровити лише 300 км колії. Тож відбувається зростання кількості колій із простроченими термінами ремонтів. Таких за рік накопичується приблизно 700 км.

«Шукаємо механізми, як профінансувати ремонт хоча б 1 тис. км, щоб за рік ліквідувати прострочені ремонти наступного року (700 км) та 300 км із накопичених 9777. Гроші знайдемо, маємо підтримку Міністерства інфраструктури та президента. Але такими темпами на це (ліквідацію прострочених термінів ремонтів, — ред.) піде 30 років», — наголосив Олександр Камишін.

Він також повідомив, що за останній тиждень УЗ придбала у 5 разів більше рейок, ніж з початку року, — 770 т. Загалом же у 2021 році закуплено 129 т рейок.

Окрім того, очільник УЗ розповів, що на розгляд до Верховної Ради подана пропозиція щодо фінансування за бюджетний кошт ремонту тих дільниць, де курсують Інтерсіті.

Як повідомлялося раніше, з початку року на УЗ сталося 19 сходжень рухомого складу через незадовільний стан інфраструктури.

Читайте також