Порт «НІКА-ТЕРА» збільшив кількість власних тепловозів до 10 одиниць
Новини, Порти, Рухомий склад

Порт «НІКА-ТЕРА» збільшив кількість власних тепловозів до 10 одиниць

Морський спеціалізований порт «НІКА-ТЕРА», що входить в Group DF, поповнив свій залізничний парк новим локомотивом ЧМЕ-3, збільшивши кількість власних тепловозів до 10 одиниць. Про це повідомляє пресслужба підприємства.

«Покупка ще одного локомотива – це додаткові логістичні можливості для наших клієнтів, більш виробнича незалежність і маневровість. Це також зниження виробничих ризиків. Ми маємо намір збільшувати пропускну здатність порту і покращувати рівень обслуговування наших клієнтів, які активно використовують залізничний  транспорт для доставлення вантажів в порт», – прокоментував начальник порту «МСП НІКА-ТЕРА» Алім Агакішиєв.

Також в рамках програми по збільшенню пропускної спроможності порту «НІКА-ТЕРА» були побудовані й здані в експлуатацію залізничні шляхи, довжиною понад 23 кілометрів з 14 централізованими й 25 ручними вузлами стрілкових переводів.

На підприємстві функціонують 5 спеціальних вагових комплексів для розвантаження вагонів. Для оптимізації логістичних операцій планується будівництво додаткових вагових залізничних комплексів. Порт «НІКА-ТЕРА» здатний обробляти близько 720 вагонів на добу. Також порт володіє власним локомотивним депо для технічного обслуговування і ремонту тепловозів.

“Раніше в рамках програми по збільшенню пропускної спроможності порту була створена сучасна лабораторія. Новий ваговий комплекс, який складається з двох технологічних ліній, максимальна продуктивність кожної лінії – до 1800 м3 на годину. Крім цього технічний парк порту охоплює 4 навантажувальних машини продуктивністю до 1500 тонн на годину. У порту функціонує 8 причалів загальною довжиною 1900 метрів”, – розповіли на підприємстві.

Нагадаємо, в Одеському порту відновлять колії на причалах 9–10, які дають можливість додатково подавати під вивантаження 26 вагонівТакож відзначимо, що наступного року Укрзалізниця планує розвивати інфраструктуру припортових станцій і під’їзних шляхів до них для збільшення їх пропускної спроможності. Наразі Перевізник спільно з АМПУ намагається реорганізувати рух в Одесі так, щоб збільшити пропускну спроможність.

Читайте також