Новини, Перевезення, Укрзалізниця

Поїзд УЗ із вагонами українського габариту здійснив тестовий рейс до Варшави

Тестовий поїзд, сформований із 14 стандартних вагонів Укрзалізниці, вирушив у рейс 31 травня. Про це пише Rail.insider із посиланням на інформацію товариства.

 «Раніше було проведено всі випробування, і ми розуміємо, що наші стандартні вагони можуть без перешкод долати відстань від Києва до Варшави та зворотно. Маю надію, що сьогодні останній тестовий заїзд, після якого ми отримаємо зелене світло від польської сторони. Це дасть змогу у 2–3 рази збільшити пропозицію місць для прямого сполучення між українською та польською столицями», — зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Лященко.

Наразі прямий рейс Київ—Варшава—Київ лишається найдефіцитнішим напрямком. Щодня лише у мобільному застосунку УЗ реєструється понад 3 тис. запитів від пасажирів, які шукають квитки за цим сполученням, що в 10 разів перевищує пропозицію місць. Кількість місць обмежена тим, що польські залізничники пропускають за маршрутом Київ—Варшава лише спеціальні вагони «вужчого» габариту RIC, які мають тримісні купе.

«Укрзалізниця вже відновила курсування всіх ремонтопридатних вагонів такого класу у своєму парку, звернулася до європейських партнерів щодо передачі таких вагонів, але їх не лишилось більше в наявності, а на замовлення та побудову нових піде понад два роки. Втім, це не зупинило українських залізничників, адже запит наших пасажирів спонукає знаходити нестандартні рішення. Майже рік тому Укрзалізниця ініціювала та постійно проводить роботу з польським залізничниками щодо реалізації цього проєкту», — зауважив член правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Перцовський.

Раніше українські та польські залізничники провели низку переговорів й узгоджень щодо сумісності стандартних вагонів Укрзалізниці з модернізованою польською інфраструктурою. Також отримано технічні погодження від польського регулятора UTK (Urząd Transportu Kolejowego). Окрім того, виконано тестовий заїзд поїзда, сформованого з вагонів стандартного для України габариту 1-ВМ. Ці вагони успішно пройшли весь маршрут від Києва до Варшави (із перестановкою візків на станції Ягодин).

На вимогу польської сторони впродовж двох днів перед рейсом тривали детальні заміри абсолютно всіх габаритів кожного вагона цього поїзда спеціально залученими польськими технічними фахівцями з українською командою залізничників.

Потяг вирушив у путь 31 травня і наступного дня успішно прибув до столиці Польщі.

Як повідомлялося раніше, польський перевізник подав заявку на обслуговування маршруту з Варшави до Рава-Руської.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також