Міжнародні новини, Новини

Пропускна спроможність маршрутів Китай—Європа може знизитися на 30%

У вересні пропускна спроможність затребуваних залізничних вантажоперевезень у напрямку Китай—Європа може скоротитися на 30% через затримки на прикордонних переходах Казахстану та перевантаженість європейських воріт. Про це пише Rail.insider із посиланням на Rail-news.kz.

Як зазначається у повідомленні, випадки захворювання Covid-19 у китайській провінції Сіньцзян спричинили затори на прикордонному переході Алашанькоу: наприкінці минулого тижня у черзі стояло майже 50 поїздів.

Обсяги залізничних перевезень Китай—Європа швидко ростуть на тлі проблемних ринків повітряних і морських перевезень. Так, у першому півріччі обсяги перевезень зросли на 52%, до 707 тис. TEU. За даними Китайської залізниці, минулого місяця було відправлено 1352 поїзди Шовковим шляхом, що на 8% більше, ніж минулоріч.

Базована в Ченду компанія New Silk Road Intermodal (NSR) повідомила, що затримки в Казахстані наростали впродовж серпня, зокрема і на прикордонному переході Хоргос, через підвищення обсягів перевезень.

З огляду на обмежений ринок морських вантажоперевезень і наближення свята Золотого тижня в Китаї NSR заявила, що вантажні залізничні перевезення наступного місяця будуть обмежені.

Тим часом проєкти розширення на ключових європейських залізничних воротах також впливають на доступну пропускну спроможність. Наприклад, експедитори повідомили про двотижневі затримки в Малашевичах (Польща) через роботи на інфраструктурі. Крім того, за повідомленням NSR, до 6 вересня у Гамбурзі також ведуться роботи з будівництва залізниць, що вплине на поїзди, що йдуть через Калінінград.

Як повідомлялося раніше, із Чунцина (КНР) до Києва прямує перший контейнерний потяг.

Читайте також