Новини, Рухомий склад, Укрзалізниця

Приплив іновагонів не покращить ситуацію із перевезеннями, — Валерій Ткачов

На одній із нарад з представниками зернового ринку було порушено питання щодо скасування конвенційних заборон на використання іновагонів під навантаження при дефіциті рухомого складу в Україні. Rail.insider у своєму телеграм-каналі наразі проводить опитування з цього аспекту.

Та позиція Укрзалізниці уже відома. Її на сьогоднішній зустрічі із зернотрейдерами озвучив заступник директора Департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов.

«Ми питання опрацювали. Це побажання компанії «Содружество» завезти сюди (до України, — ред.) 500 білоруських вагонів. Відповідь негативна. На мережі (Укрзалізниці, — ред.) достатньо вагонів, і приплив сюди іновагонів не покращить ситуацію, а лише її погіршить. Тому що ми не зможемо забезпечити вивезення. Тож наразі не бачимо необхідності допускати іновагони», — наголосив представник УЗ.

Також він порадив, наприклад, укладати довгострокові угоди з приватними компаніями для вивезення експортних вантажів. Адже серед першочергових завдань Укрзалізниці — транспортування зерна в порти.

Як повідомлялося раніше, Україна з 21 червня 2020 року ввела заборону на в’їзд порожніх вантажних вагонів.

Читайте також