Директор з розвитку бізнесу АТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев зазначив, що єдиною монополією, яка залишиться в УЗ після реформування, буде інфраструктурна. Про це він сказав у інтерв’ю GMK Center.
Зокрема, відповідаючи на запитання, чи не буде створення холдингу після поділу УЗ означати збереження монополії на залізниці, Рязанцев відповів, що єдиною монополією, яка залишиться в УЗ після реформування, буде інфраструктурна.
«Укрзалізниця була й буде тією структурою, яка надає виїзд на рейки. А ось у частині локомотивів і вагонів, так, вона може втратити своє монопольне становище – стати перевізником, який перевозить, умовно, 30% від усіх вантажів», – додав він.
Водночас, на думку Рязанцева, оптимальним варіантом реформування УЗ є створення холдингу.
«Справа в тому, що наявні на сьогодні взаємозв’язки між різними підрозділами та філіями Укрзалізниці мають, швидше, регіональний характер, ніж вертикально інтегрований. Це означає, що вертикально інтегровану структуру ще слід збудувати. І лише коли це станеться і налагодяться необхідні взаємозв’язки між трьома новими компаніями, можна буде відпустити їх у вільне плавання. Інакше у нас «локомотиви асфальтовими дорогами поїдуть». Холдинг – це свого роду перехідний етап на шляху до поділу УЗ на три абсолютно незалежні компанії», – пояснив він.
Нагадаємо, у вересні Президент Володимир Зеленський поставив завдання перед урядом і Міністерством інфраструктури до кінця року підготувати план реструктуризації АТ “Укрзалізниця”.
Міністр інфраструктури Владислав Криклій зазначав, що розподіл АТ “Укрзалізниця” на три компанії може тривати від одного до двох років.
[democracy id=”20″]
Дякуємо за відповідь!
Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики