Щойно запущеною магістраллю Китай—Лаос 3 грудня вирушив у путь перший потяг. Він прямував із В’єнтьяна (столиця Лаосу) до Китаю. Про це пише Rail.insider із посиланням на «Сіньхуа».
Електрифікована пасажирська та вантажна залізниця загальною довжиною 1035 км сполучає Куньмін (провінція Юньнань, Південно-Західний Китай) зі столицею Лаосу — В’єнтьян. Її будівництво здійснювалося відповідно до китайських технічних стандартів. Вартість спорудження сягнула 5,9 млрд доларів, 60% цієї суми Лаос отримав у кредит від Китаю.
Магістраль складається із двох дільниць. Будівництво лаоської частини від прикордонного міста Ботен до В’єнтьяна почалося у грудні 2016 року, а спорудження китайської дільниці від міста Юйсі до прикордонного міста Мохань — у грудні 2015 року.
«Залізниця Китай—Лаос є ключовим проєктом китайської ініціативи «Пояс і шлях» та стратегії Лаосу щодо його перетворення з країни, що не має виходу до моря, у пов’язаний з іншими країнами хаб. Залізниця має ключове значення для двосторонніх соціально-економічних та культурних обмінів», — зауважується у повідомленні.
Максимальна швидкість руху поїздів цією залізницею становить 160 км/год. Час у дорозі між Куньміном і В’єнтьяном, зокрема і час проходження митниці, триває приблизно 10 годин.
У зв’язку з пандемією та обмеженням на поїздки, залізниця, яка має одноколійні та двоколійні дільниці, поки використовуватиметься лише для вантажних перевезень.
У перспективі вона стане ланкою залізничної мережі, що сполучає Китай із Таїландом, В’єтнамом, Малайзією та Сингапуром. Китайські підрядники вже будують швидкісну залізничну лінію зі столиці Таїланду Бангкока до кордону з Лаосом. Проєкт планується завершити у 2028 році.
Як повідомлялося раніше, залізниця Лаос—Китай почне функціонувати у грудні.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики











