Суховантаж «Измаил» поставлений у док для капітального ремонту. Про це пише Rail.insider із посиланням на інформацію ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство».
«Ми повернули увесь морський флот під контроль української держави. Минулого року капітально відремонтували «Вилково», яке вже півроку як успішно працює. «Измаил» повернутий останнім. Восени минулого року його кинули в Болгарії напризволяще. Без документів. В жахливому технічному стані. Ми наново сформували команду, провели попередній технічний аудит, закупили та відремонтувати частину обладнання. Два місяці тому судно вирушило до місця ремонту», — зауважується у дописі.
Частина робіт виконана ще до постановки в док. Замовлені необхідні запчастини та обладнання. Наразі судно підняли у док.
«Користуючись досвідом відновлення «Вилково» намагаємось оптимізувати витрати. Те, що можливо відремонтувати, ремонтуємо, інше замінюємо. Прогнози по завершенню ремонту давати зарано. Але якомога пришвидшуємо процес, щоб судно почало повертати витрачені інвестиції», — додали в УДП.
Зауважується, що суховантажі типу «Ізмаїл» — серія з шести суден («Измаил», «Вилково», «Рени», «Татарбунары», «Килия» та «Виана ду Каштелу»), збудованих ще на початку дев’яностих років на замовлення УДП на португальській верфі Віана ду Каштелу. Це універсальні суховантажні судна, призначені для перевезення генеральних, навалочних вантажів різної номенклатури, зерна, контейнерів. Судна не мають обмежень, але створювалися з урахуванням специфіки Дунаю, мають невисоку осадку, зручні для перевезень річка-море. Довжина судна — 88,15 м, дедвейт — 3700 т, потужність — 2700 к. с., осадка — 6 м.
Як повідомлялося раніше, судно УДП після повернення з оренди готується до першого рейсу.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики