Наразі Укрзалізницею вивчаються різні варіанти розв’язання питання дефіциту маневрових локомотивів.Про це в інтерв’ю Магістралі розповів директор зі стратегічного розвитку та інвестиційної політики АТ «Укрзалізниця» Антон Саболевський.
«Зокрема, підписано меморандум з компанією Toshiba, яка виконує контракт на постачання гібридних маневрових локомотивів для Deutsche Bahn. Німецький досвід стане для нас у пригоді. Вивчаються й інші варіанти придбання локомотивів на гібридних, електричних або водневих двигунах» – зазначив Саболевський.
Також Саболевський розповів, що Укрзалізниця працює над тим, аби за можливості скоротити арсенал використання магістральних тепловозів.
«Для цього найближчими роками планується реалізувати два масштабні проєкти електрифікації колій: Долинська—Миколаїв—Колосівка (за фінансування ЄБРР) та Ковель—Ізов (за рахунок власних коштів Укрзалізниці)» – зазначив він.
Нагадаємо, що УЗ розповіли про плани витратити 2,4 млрд грн на поточний ремонт локомотивів і 4,4 млрд грн — на відновлення та ремонт маневрових локомотивів. Загальна сума, направлена на оновлення парку тепловозів, становитиме майже 13,5 млрд грн.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики