Російський паливний союз (РПС) відзначає суттєве збільшення термінів постачання пального через завантаженість залізниць, зокрема Північно-Кавказької залізниці. У РФ обсяг бензину, що перебуває в дорозі, зріс утричі: з 200 до 600 тис. т. Про це заявив голова РПС Євген Аркуша, передає Rail.insider із посиланням на «РЖД-Партнер».
«Суттєво збільшилися терміни, десь і 90 днів триває (постачання, — ред.). Проблема є і серйозна. Вона почалася з Далекого Сходу, коли пішов перенапрямок із Заходу на Схід, але ситуація там уже налагодилася. Наразі проблема на Північно-Кавказькій залізниці», — сказав очільник.
За його словами, якщо раніше з 2 млн т запасів бензину, які є в Росії, на пальне в дорозі припадало приблизно 200 тис. т, то тепер цей обсяг зріс до 600 тис. т. «Обсяг товарів у дорозі зараз становить приблизно третину (від загального обсягу запасів до РФ, — ред.), у кілька разів більше, ніж зазвичай. Зазвичай 200 тис. т. Це все тягне за собою проблеми», — додав Євген Аркуша.
Він зауважив, що збільшили терміни відвантаження і НПЗ. Раніше вони в середньому становили 12–13 днів, зараз — майже 30 днів.
Про проблему повідомляла і газета «Известия». За даними видання, у РФ вдвічі зросли терміни доставки пального до регіонів залізницею. Власники АЗС стверджують, що зазнають збитків і це може вплинути на роздрібні ціни.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики