Новини, Порти

УДП перевозить залізорудну сировину з України до Сербії

Делегація ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» відвідала металургійний комбінат HBIS у Смедерево (Сербія). Наприкінці минулого року компанії уклали контракт, який передбачає перевезення 500 тис. т залізорудної сировини з України. Про це повідомив очільник пароплавства Дмитро Москаленко на своїй сторінці у Facebook, пише Rail.insider.

«УДП стабільно виконує взяті на себе зобов’язання, проте останнім часом є певні складнощі з доставкою продукції ГМК до портів Придунав’я та перевалкою. Адже логістика передусім орієнтована на зернові», — зауважив Дмитро Москаленко.

HBIS почало активніше застосовувати залізницю, але рентабельність залізничних перевезень через території декількох країн вочевидь програє дунайській річковій логістиці. Для компенсації зменшення частки українських поставок компанія також збільшує імпорт сировини з інших джерел. Проте підприємство передусім зацікавлене саме в продукції українського ГМК.

«Експорт зернових через порти Одеси потроху відновлюється, що природньо зменшить навантаження на дунайську логістику. Отже, у найближчій перспективі УДП зможе гарантувати комбінату перевезення всього обсягу української залізорудної сировини, що становить приблизно 1,2 млн т на рік», — уточнив очільник підприємства.

Він додав, що пароплавство зацікавлене у стратегічному партнерстві і довгостроковому контракті навіть не на рік, а на більш тривалий термін.

У межах пілотного проєкту наразі відпрацьовується зворотне завантаження барж зерновими з Сербії та Угорщини. Передбачається, що це збільшить доходність перевезень, і гарантує партнерам не лише обсяг, а й економічно вигідну фрахтову ставку.

«Поінформували HBIS Group про перебіг проєкту модернізації флоту УДП, який реалізується за підтримки IFC, що входить до групи Світового банку. Компанія не просто привела до ладу наявний флот. Поступово на лініях почне з’являтися сучасний флот з більш економними двигунами. Перші модернізовані судна призначені саме для роботи за довгостроковими контрактами на Середньому та Верхньому Дунаї. За підсумками зустрічі домовились опрацювати умови суттєвого збільшення обсягу перевезень продукції ГМК флотом УДП», — наголосив Дмитро Москаленко.

Як повідомлялося раніше, УДП розпочало доправлення зерна із Середнього Дунаю до порту Констанца.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

Отримати

 

Читайте також