Стивідорний комплекс ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство», який працював на території Кілійського заводу впродовж 2022–2023 років, заробив 141 млн грн. Про це йшлося у висновках відповідної експертизи, пише Rail.insider із посиланням на інформацію УДП.
У 2022 році на Дунаї спостерігався дефіцит перевалки зерна. Пароплавство долучилося до розбудови логістичної інфраструктури.
«На території Кілійського заводу в УДП була ділянка зі старим причалом, яка багато років не використовувалася. Ми відновили паспортні глибини, інвестували в обладнання. За два роки стивідорний комплекс заробив для компанії 141 млн грн. У чотири рази більше, ніж сума капітальних інвестицій (34,5 млн грн). Ми нарешті змогли планувати відвантаження, а не чекати черги в порту. Завдяки Кілії ми більш ефективно оперували флотом, акумулювали великі партії агропродукції та завантажували борт — великі морські судна у Констанці», — розповів заступник генерального директора підприємства Владислав Бєлах.
Завдяки роботі стивідорного комплексу в Кілії до держбюджету надійшло 69,4 млн грн.
«Експертиза довела очевидне: і для держави, і для підприємства проєкт виявився дуже прибутковим. Ми працювали за ринковими тарифами з урахуванням того, що дістатися в Кілію можливо лише автотранспортом, що збільшує витрати на перевезення порівняно, наприклад, із портом Ізмаїлу, де є залізничне сполучення. Наразі проєкт законсервований, але все обладнання в робочому стані, хоч завтра можемо відновити діяльність — все до гвинтика збережено», — наголосив Владислав Бєлах.
Як повідомлялося раніше, УДП відправило перший цього року караван із залізорудною сировиною до Сербії.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики










