Новини, Перевезення, Укрзалізниця

Укрзалізниця може повернутися до ручного управління перевезеннями

АТ «Укрзалізниця» найближчим часом може лишитися без автоматизованих систем обліку та управління вантажними перевезеннями, комерційної роботи, та повернутися до паперового документообігу. Про це в ексклюзивному інтерв’ю Rail.insider розповів президент НВФ «ТМСофт» Олег Солтисюк.

«Уже більше трьох років сфера практично стоїть на місці. Немає ні інвестицій, ні розвитку. Розробники розходяться. А нові команди, які приходять, не розуміють специфіки і масштабів залізничного транспорту. Як наслідок, дуже високий ризик розвалу IT-системи на залізниці», – заявив керівник компанії, котра уже понад 20 років відіграє провідну роль у впровадженні інформаційних технологій в Укрзалізниці.

За словами фахівця, така ситуація призведе до сплеску корупції, через повернення ручного управління, та до зниження ефективності перевізного процесу. Постраждають вантажовідправники та оператори вагонів, що впровадили у себе електронний документообіг. Більш того, збої в роботі IT-систем можуть призвести до колапсу у перевізному процесі.

Олег Солтисюк не відкидає імовірності відходу компанії від співпраці з Укрзалізницею через затримки з укладанням договорів на надання послуг та їх оплатою, що доходять до півроку. «Це робить непосильним завданням утримання колективу нашої компанії. У середньому чисельність працівників, які задіяні в роботах для УЗ, складає 35 людей. Зараз ми вже вимушені скорочувати штат. Ви ж розумієте, що втримати людей без фінансування, особливо в сфері IT, де високий ринковий рівень зарплат, неможливо», – розповів керівник, додавши, що підприємству «хотілося б продовжити співпрацю, але на нормальних умовах».

Ще одним актуальним питанням для розробника програмного забезпечення є тиск з боку правоохоронних органів. Зокрема, судові тяжби з податковою інспекцією, що заважають нормальній роботі підприємства.

З повним текстом інтерв`ю можна ознайомитися тут.