Новини, Перевезення

Укрзалізниця презентувала ринку  нову концепцію надання послуг перевезення зернових вантажів

Під час семінару  «Нові правила роботи АТ «Укрзалізниця» щодо організації перевізного процесу»  Укрзалізниця презентувала ринку концепцію надання послуг перевезення зернових вантажів із тримісячним періодом планування. У компанії певні, що створення в  автоматизованій системі АС «Клієнт» функціоналу для  планування перевезень вантажів та формування замовлень на рухомий склад  за три місяці до необхідної дати, дозволить вантажовідправникам прозоро та відкрито побачити  принцип розподілу вантажних вагонів, автоматизовано заявляти необхідну кількість рухомого складу, станції відправлення/вивантаження, пріоритетність для графікових маршрутів перед повагонними відправленнями. Операційний директор АТ «Укрзалізниця» Вячеслав Єрьомін відзначив, що вже зараз клієнти можуть формувати замовлення на січень—березень.

«Система тримісячного планування введена в роботу з 3 грудня і вже доступна клієнтам для користування. Ми ввели логістичний контроль, а також резервування коштів при замовленні маршрутів. Кошти списуватимуться в разі штрафу за відмову від маршруту. Також ми захищаємо ринок від спекулювання на послузі розподілу вагонів, щоб уникнути перекупників», — повідомив Вячеслав Єрьомін.

Замовники послуг отримуватимуть підтвердження їхньої заявки від Укрзалізниці, а серед причин відмови — невідповідність переробній та пропускній спроможності, відсутність зарезервованих коштів тощо. В Укрзалізниці зазначили, що  весь ланцюг обробки замовлення складатиметься з приймання, рейтингування, узгодження дати навантаження, планування перевезень та проставлення замовлень у системі. У пріоритеті будуть замовлення з найбільшою ставкою плати за використання вагонів Укрзалізниці.

Можливий максимум узгоджується — це формування 18 маршрутів на добу (188 маршрутних станцій), разом із повагонними відправками це до 900 вагонів. Спочатку відбувається узгодження замовлень для графікових маршрутних перевезень, маршрутів відправника, а потім повагонних відправлень.

Також Єрьомін зазначив, що згодом Укрзалізниця планує реалізовувати 100 % рухомого складу через систему ProZorro.Продажі. В Укрзалізниці певні, що це дасть  змогу чесно та відкрито демонструвати клієнтам наявні вантажні ресурси та можливості для перевезень. Також під час семінару Тарас Яременко, керівник напрямку Е-Тендер. Електронні аукціони (майданчик ProZorro) зазначив, що клієнти УЗ можуть затребувати будь-яку інформацію з торгів на ProZorro.

“Уся інформація щодо аукціонів акумулюється в Прозорро, і ми за запитами можемо брати всю інформацію. Для клієнтів ми можемо брати інформацію в будь-якому вигляді й вам завантажувати. У нас багато приватних клієнтів і для них ми робимо персональні налаштування. Будь-які дані щодо  аукціонів будуть у вас. Звертайтеся, і ми зробимо”, – зазначив Яременко.

Нагадаємо, що  директор департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Андрій Мірошніков прокоментував журналістам Rail.insider ситуацію з грудневим перерозподілом РРМП, який деякі гравці ринку назвали несправедливим.

 

 

 

 

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

Отримати

 

Читайте також