ФРТУ: Заборона на використання вагонів в режимі тимчасового ввезення призведе до зростання ціни на парк вагонів
Новини, Перевезення, Укрзалізниця

Укрзалізниця внесе зміни у договір про надання послуг з перевезення вантажів

В Укрзалізниці планують переглянути Договір про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом. Про це на нараді із представниками зернового ринку 9 грудня повідомив заступник директора департаменту комерційної роботи товариства Валерій Ткачов, передає Rail.insider.

Відповідні зміни винесені на засідання правління товариства.

Передбачається видалити додаток 1-7, який регламентує операції з вагонами на малодіяльних станціях. За словами Валерія Ткачова, це питання було вирішено ще минулого року.

Також видаляється додаток 1-8. Ним регламентувалися довгострокові договори на користування зерновозами. «Рік тому мали спробу, щоправда, без ProZorro, виставити наперед на 6—9 місяців. Цим додатком скористалося приблизно 14 компаній. При цьому до кінця умови виконали лише 3 компанії. Тобто з тих зобов’язань, які мали бути виконані в межах додатка 1-8, було виконано приблизно 25—27%. Решта відмовилися виконувати взяті на себе зобов’язання і зараз судяться з УЗ», — пояснив ситуацію представник товариства.

Окрім того, зміниться порядок розрахунку плати за користування вагонами УЗ за межами України. «У попередній версії договору була спроба внести так званий розрахунковий час, коли при виїзді за кордон до станції призначення розраховували за нормативами плату та стягували її відразу. А після прибуття вагона зворотно доводилося додатково стягувати різницю між розрахунковою платою та фактичною. Та через слабку автоматизацію цього процесу та відсутність повноцінного обміну інформацією щодо іновагонів виникли проблеми з адмініструванням, контролем, нарахуванням цих плат. Тому повернулися до старої практики — нарахування плати за перебування вагона за кордоном стягується по факту», — прокоментував Валерій Ткачов.

Потребує новацій і додаток 1-5 у зв’язку із запровадженням аукціонів з подачею вагонів через 1 та 5 місяців. У ньому будуть прописані механізми проведення аукціонів та резервування коштів.

Нова редакція договору має бути оприлюднена днями.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

Отримати

 

Читайте також