АТ «Укрзалізниця» 12 серпня визначило переможців п’яти тендерів на постачання 15 тис. т (по 3 тис. кожен) дизельного пального за рамковим контрактом на 2021 р. Про це пише Rail.insider із посиланням на enkorr.
Зокрема, по два тендери виграли компанії «ОККО Контракт» і «Оіл-Трейд 2018» (входить в орбіту групи «Приват»), а в одному перемогла компанія «Торум» («Трейд Коммодіті»).
«ОККО Контракт» запропонувала ресурс за розрахунковою ціною 26 967 і 27 060 грн/т, «Оіл-Трейд 2018» — за 27 040 і 27 113 грн/т, а «Торум» — за 27 108 грн/т.
Це умовно ті ціни, за якими постачальники готові надати пальне в день аукціону. Вони на 4,5—5% нижчі, ніж середня крупногуртова ціна ДП на 11 серпня, за даними Консалтингової групи «А-95» (28 400 грн/т).
За попередніми розрахунками, так звана фіксована «брудна» маржа постачальників, яка в подальшому автоматично додаватиметься до котирувань дизпального за 10 днів до отримання рознарядки, в ОККО становитиме 1537 і 1614 грн/т, у «Оіл-Трейд 2018» — 1598 і 1659 грн/т й у «Торума» — 1654 грн/т.
До цієї «брудної» маржі, крім чистого заробітку компаній, входять витрати на оплату премій за імпортними контрактами або закупівлі на внутрішньому ринку, витрати на доставку в Україну, страховку тощо.
Як повідомлялося раніше, 6 серпня АТ «Укрзалізниця» оголосило закупівлю 15 тис. т дизельного пального за рамковими контрактами.
Також 4 серпня стали відомі переможці п’яти тендерів на постачання 15 тис. т (по 3 тис. кожен) дизельного пального за рамковим контрактом на 2021 рік. Компанії запропонували ресурс за розрахунковою ціною 27 507,42 грн/т і 27 469,14 грн/т з ПДВ.
Нагадаємо, що напочатку липня на мережі Укрзалізниці, більше 100 локомотивів були відставлені від роботи через відсутність палива.
Згодом ситуація нормалізувалася, а в УЗ заявили, що мають договори на постачання дизпального до кінця 2021 року.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики